Jak złożyć reklamację?
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz reklamacyjny który zamieszczony był w paczce wraz z produktem i dołącz go do reklamowanej przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ATLANTIDA
ul. Sosnowa 35
05-420 Józefów
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od Ciebie.
Więcej informacji na temat reklamacji można przeczytać w naszym REGULAMINIE
Jak dokonać zwrotu towaru?
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
ATLANTIDA
ul. Sosnowa 35
05-420 Józefów
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria, oraz paragon lub fakturę.
Formularz odstąpienia od umowy możesz pobrać także TUTAJ.
Więcej na temat zwrotów można przeczytać w naszym REGULAMINIE
Zwrot środków - informacja
Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.